Дистанційна освіта у сучасній українські школі.
Дистанційне навчання — освітній процес, у якому значна частина викладання здійснюється викладачем, віддаленим у просторі або часі від учня.
Сучасне дистанційне навчання здійснюється в основному за допомогою технологій і ресурсів мережі Інтернет.
Обмін інформацією в дистанційній освіті відбувається між учителем і учнем (групою учнів) за допомогою електронних мереж чи інших засобів телекомунікацій.
Вагомою перевагою ДН є більш гнучкі умови навчання для дітей, які не змогли чи не можуть здобути її традиційним шляхом через віддаленість від кваліфікованих навчальних закладів, фізичних недоліків, індивідуальних особливостей і потреб.
Дистанційна форма навчання передбачає створення і використання єдиного інформаційно-освітнього середовища, яке містить різні електронні джерела інформації, а саме:
- курси дистанційного навчання, електронні підручники, розташовані на вітчизняних освітніх серверах (для різних моделей дистанційного навчання):
- віртуальні бібліотеки;
- бази даних освітніх ресурсів;
- веб-квести, призначені для цілей навчання;
- телекомунікаційні проекти;
- віртуальні методичні об'єднання вчителів;
- телеконференції, форуми для вчителів і учнів;
- консультаційні віртуальні центри (для вчителів, школярів, батьків);
- наукові об'єднання школярів.
Навчальне середовище формується таким чином, щоб учень мав вільний доступ з будь-якого курсу до:
- інформаційного забезпечення (довідники з відповідних предметів, енциклопедії, консультаційний центр);
- необхідних розділів курсів із суміжних галузей знань;
- лабораторних робіт, практикумів;
- веб-квестів;
- проектів.
Дистанційне навчання — освітній процес, у якому значна частина викладання здійснюється викладачем, віддаленим у просторі або часі від учня.Сучасне дистанційне навчання здійснюється в основному за допомогою технологій і ресурсів мережі Інтернет.
Вагомою перевагою ДН є більш гнучкі умови навчання для дітей, які не змогли чи не можуть здобути її традиційним шляхом через віддаленість від кваліфікованих навчальних закладів, фізичних недоліків, індивідуальних особливостей і потреб.
Дистанційна форма навчання передбачає створення і використання єдиного інформаційно-освітнього середовища, яке містить різні електронні джерела інформації, а саме:
- курси дистанційного навчання, електронні підручники, розташовані на вітчизняних освітніх серверах (для різних моделей дистанційного навчання):
- віртуальні бібліотеки;
- бази даних освітніх ресурсів;
- веб-квести, призначені для цілей навчання;
- телекомунікаційні проекти;
- віртуальні методичні об'єднання вчителів;
- телеконференції, форуми для вчителів і учнів;
- консультаційні віртуальні центри (для вчителів, школярів, батьків);
- наукові об'єднання школярів.
Навчальне середовище формується таким чином, щоб учень мав вільний доступ з будь-якого курсу до:
- інформаційного забезпечення (довідники з відповідних предметів, енциклопедії, консультаційний центр);
- необхідних розділів курсів із суміжних галузей знань;
- лабораторних робіт, практикумів;
- веб-квестів;
- проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар